Livrare si Plata

Majoritatea produselor sunt expediate prin intermediul firmelor de curierat. Pentru clientii ce comanda cantitati mari livrarea este facuta cu mijloacele noastre de transport la data si ora stabilita de acestia- clientii mari beneficiaza de consultanta gratuita privind plantarea.
Plata se face la primirea coletului.
Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 500 lei.
La primirea coletului veti primi GRATUIT urmatoarele documente:
1. Ghid Plantare
2. Scheme Stropiri pomi fructiferi
3. Scheme Stropiri vita de vie
4. Scheme Stropiri trandafiri
5. Catalogul de produse vandute de noi !

Politica de pret: Preturile afisate pe site contin TVA si nu includ cheltuielile de transport decat atunci cand sunteti notificat telefonic de catre angajatii nostri sau cand pretul total se supune ofertelor in curs. Livrarea se face prin mijloacele noastre proprii de transport sau prin curierat rapid Fan Curier.

Confirmarea comenzii: Fiecare comanda emisa va fi confirmata telefonic! Confirmarea telefonica este obligatorie pentru clientii noi. In cazul in care comanda dvs. nu poate fi confirmata, datorita faptului ca nu putem lua legatura cu dvs., utilizand oricare din metodele de contact, ca urmare a furnizarii de informatii eronate la completarea formularului de comanda de pe site, operatorul poate lua decizia revocarii acesteia, in termen de 10 zile de la emitere.

Achizitia de material saditor se poate face in 3 feluri:
• 1. ONLINE prin accesarea www.pom-fructifer.ro
• 2. TELEFONIC la numerele de telefon afisate in antetul site-ului.
• 3. PE SITE prin completarea Formularului de Comanda

2. Comanda telefonica si prin Formularul de comanda.
Telefonand la 0735.023.717 un operator va prelua comanda dumneavoastra in cel mai scurt timp cu putinta oferind informatii pretioase si sfaturi legate de polenizare, distante de plantare, operatiuni pre si post plantare pentru a fi siguri de reusita dvs!

Garanție pomi, trandafiri, arbuşti fructiferi
Materialul săditor (pomi fructiferi, nuci altoiti, trandafiri şi arbuşti fructiferi) cumpărat de la noi are  12 luni garanție, în condițiile în care a fost plantat și întreținut corespunzător (condiții de sol, lumină și umiditate conforme cu necesitățile speciei/soiului). Plantele trimise de noi sunt de cea mai bună calitate și ne vom îngriji ca acestea să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare.
În cazul în care un pom, un arbust sau un trandafir achiziționat de la noi se dovedește a fi neviabil din motive care țin de producător, vă rugăm să ne anunțați până la data de 31 iunie, pentru materialul cumpărat în toamna şi/sau primăvara anterioare. Reclamația – trimisă în telefonic la numerele afisate – trebuie ulterior să fie însoțită de fotografii relevante cu planta uscata, la locul de plantare. Ne obligăm să înlocuim plantele care, din motive ce țin de producător, nu sunt viabile. În acest caz, cumpărătorul va primi în toamna anului următor plante identice ori din soiuri similare.
Nu putem fi făcuți răspunzători pentru plantele care eșuează din cauza neglijenței cumpărătorului și a întreținerii neadecvate.
În condiţii de plantare şi îngrijire ulterioară corespunzătoare, conform ghidului de plantare trimis gratuit alaturi de comanda, estimăm o prindere de 98%.
Garantăm că plantele ajung la dumneavoastră în cele mai bune condiţii. În caz contrar, dacă plantele nu ajung în stare optimă la dumneavoastră, vă rugăm să ne trimiteţi o fotografie cu plantele în termen de 3 ore de la primirea coletului de la curier. Deşi această situaţie este puţin probabilă, vă vom înlocui plantele sau vom restitui contravaloarea comenzii.

Ambalare și livrare
Plantele expediate de noi sunt ambalate manual, cu cea mai mare atenție și depunem toate eforturile ca produsele comandate să ajungă la dumneavoastră în cea mai bună stare. De asemenea, înainte de a ajunge plantele comandate la dumneavoastră, saitul nostru vă va trimite o serie de articole de documentare, astfel încât prinderea şi buna dezvoltare a plantelor să fie asigurată.
În vederea livrării, curierul vă va contacta pentru a vă consulta cu privire la ora la care doriți să vă fie predat coletul. Livrarea comenzii se va consemna în actele de predare-primire semnate de dumneavoastră și de curierul care a efectuat livrarea.
La momentul livrarii, vă rugăm să verificați integritatea ambalajului produsului. În cazul în care observați că ambalajul este deteriorat, menționați acest aspect în actele de predare-primire și returnați coletul cu produsul curierului care a efectuat livrarea. Dacă după deschiderea coletului observați neconformități între comanda dumneavoastră și produsele primite, vă rugăm să ne contactați imediat. Deși această situație este puțin probabilă, într-o astfel de eventualitate vom depune toate eforturile pentru a remedia situația în cel mai scurt timp.